2.1.14

PAISAJE URBANO 6 (Acuarela 50x35)


8 comentarios:

M Dolors Pardell dijo...

Fantástica la acuarel-la Mercé felicitats.
Una abraçada.

Mercè Nogueira dijo...

Hola Dolors, em fa il·lusió de que siguis la primera visita d'aquest any. Moltes gràcies i una forta abraçada.

Antonio Hernández dijo...

Muy buena acuarela Mercè, has empezado el año muy bien. Felicidades

Rosa Viñas dijo...

Magnífica la pintura Mercè, té una atmòsfera espectacular, m´encanta.

Petons

Mercè Nogueira dijo...

Hola Antonio la verdad es que empiezo este año con muchas ganas de pintar y tus comentarios me animan mucho. Un abrazo.

Mercè Nogueira dijo...

Hola Rosa, a mi m'encanta que t'hagis fixat amb el que més em preocuva que justament era l'atmosfera del tema.Una abraçada.

Carlos Sarrate dijo...

Veig un treball seriós: la valoració tonal ja está consolidada i això marca la diferència. L'esfumato dóna a vegades una consistència una mica vaporosa a les teves obres: aixó queda bé, posem per cas, en el quadre dels paraigües, on suggereix les formes diluides per la humitat... però en un poble amb una llum neta de primavera, aquesta tovesa del coto-fluix trobo que contrasta amb el carrers geomètrics, secs i durs -tot i que també podria suggerir una calor que desfà els límits de les coses. En tot cas, com és genial saber-ho fer, i diria que forma part de la teva marca personal, seria genial administrar l'efecte per quan un vulgui -si de cas convé al tema o simplement un vol aquest efecte esfumat- i mirar d'assajar altres qualitats que l'aigua permet... Una salutació agraida pel teu interés, Mercè!

Mercè Nogueira dijo...

Hola Carles, veig que has observat que últimament estic mes motivada a pintar paisatge i t'he dir que em costa aconseguir el que jo voldria per això, t'agraeixo molt els teus comentaris tan constructius que sens dubte m'ajudaran a millorar. Una salutació afectuosa.